Długopisy reklamowe z nadrukiem to evergreen każdych targów

Długopisy reklamowe z nadrukiem to evergreen każdych targów

Firmowe długopisy są tak popularnymi gadżetami, że nikogo nie dziwi ich widok. Czasami możemy zorientować się nawet po czasie, że mamy w domu, w torebce czy w plecaku jakieś długopisy z nadrukiem. Kiedy przypominamy sobie, skąd je mamy, często może się okazać, że nie mieliśmy z daną firmą styczności, a długopis po prostu “wpadł” nam w ręce. I to jest właśnie siła, jaką niosą ze sobą długopisy reklamowe.

Najlepsza forma reklamy to taka, którą przyswajamy mimowolnie, bo np. jest bardzo atrakcyjna albo – co ma miejsce częściej – jest dla nas naturalna. I tak chociażby ulotki nikogo już nie dziwią, ale sprawdzają się na dużej próbie odbiorców, bo statystycznie rzecz biorąc, któraś z nich się z ulotką zapozna. Większość wyrzuci ją do kosza. Dlaczego? Bo ulotka jest po prostu nośnikiem informacji, z którym nie za bardzo można coś później zrobić. Z kolei długopisy reklamowe z nadrukiem to przedmioty może nie tyle pożądane, co po prostu przydatne. Dopóki spełniają swoje zadanie, czyli po prostu można za ich pomocą pisać, dopóty nie znajdą się w śmietniku. Przez ten czas mogą wielokrotnie zmienić właściciela, a to sprawia, że mimochodem wiele osób zapoznaje się z nazwą firmy, jej logo czy hasłem.

Długopisy z logo firmy to właściwie standard

Profesjonalizm może występować pod różną postacią. Kupujemy oczami i tak też postrzegamy wizerunek firmy. Prosty przykład – czy placówka banku byłaby godna zaufana, gdyby miała inne kolory niż te ustalone w identyfikacji wizualnej, nie było żadnych folderów z ofertami i standów reklamowych? To elementy których się spodziewamy jak sztućców w restauracji czy płynu do spryskiwaczy na stacji benzynowej. Firmowe długopisy to z kolei coś, co sprawia miłe wrażenie, kiedy odwiedzamy siedzibę danego przedsiębiorstwa. Zresztą w bankach też możemy je spotkać, co potwierdza regułę. Długopisy firmowe mogą pełnić rolę użytecznej wizytówki każdej działalności, a ze względu na swoją funkcjonalność są odbierane pozytywnie właściwie niezależnie od sytuacji.

Długopisy firmowe są niedrogim i skutecznym rozwiązaniem

Jak każdy gadżet reklamowy, tak i firmowe długopisy dosyć szybko “znikają”, bo w końcu taka ich rola. Dlatego zazwyczaj kupuje się je w dużych ilościach, jednak nie musi być to wcale duży wydatek. W ofercie sklepu Długopisy24 możemy znaleźć rozmaite modele, które występują w różnych kolorach i na rozmaite sposoby można nanieść na nie informacje. Od tampondruku po grawerowanie. Dzięki temu długopisy mogą pasować do charakteru prowadzonej działalności i dodatkowo nakierowywać odbiorców. Np. metalowy długopis z grawerunkiem dobrze zareklamuje firmę budowlaną, z kolei kolorowe długopisy z nadrukiem mogą reprezentować firmę kreatywną. Jeśli komunikat ma nieść wartości związane z ekologią, to świetnym rozwiązaniem będą długopisy drewniane. Z tego względu właściwie nie ma przypadku, kiedy długopis reklamowy “nie pasuje” do jakiegoś typu działalności, ponieważ może być dostosowany wizualnie do charakteru firmy. Poza tym zawsze jest na miejscu, bo przecież umowy wciąż podpisujemy na papierze.

Dodaj komentarz