Szeroko rozumiany marketing internetowy
Działania marketingowe prowadzone kompleksowo pozwalają zwiększyć widoczność firmy w sieci, dlatego warto łączyć kilka z nich i przygotować całościową kampanię.
Działania marketingowe firmy, która chce zwiększyć swoją widoczność w sieci bardzo często rozpoczynają się od SEO. Specjaliści w tej dziedzinie umożliwiają zwiększenie widoczności firmy w sieci. Odpowiednio prowadzone działania skutkują tym, że strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania pod coraz większą liczbą fraz, dzięki czemu informacja o niej dociera do większej ilości potencjalnych klientów. Bardzo ważne jest odpowiednie dobranie słów kluczowych, czyli takich po których Twoi potencjalni klienci mogą szukać Twojego produktu lub usługi w internecie.
SEO+Content Marketing+ Social Media – trio sukcesu!
W ślad za działaniami SEO idzie content marketing, czyli marketing treści. Nawet jeśli ktoś dzięki SEO odnajdzie Cię w wyszukiwarce to wciąż musisz zatrzymać tą osobę na Twojej witrynie. Działania związane z content marketingiem mają na celu przede wszystkim stworzenie jasnych i przejrzystych treści, które będą odpowiedzą na potrzeby potencjalnych klientów. Jeśli odbiorca trafi na Twój artykuł, przeczyta go i znajdzie w nim wszystko czego potrzebował to jest duża szansa, że przejdzie na kolejne podstrony, a kiedyś być może powróci na Twoją stronę, by dokonać zakupu lub skorzystać z usługi.
Kolejnym potężnym narzędziem marketingowym stają się social media. Portale społecznościowe dają firmom wiele możliwości. Firmowe profile na portalach społecznościowych pozwalają również na wchodzenie w interakcje z odbiorcami produktów lub usług firmy, co zwiększa jej wiarygodność oraz pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku marki.
Dlaczego warto połączyć ze sobą trzy powyższe działania?
Po pierwsze – strona jest widoczna w wielu miejscach. SEO pomaga zaistnieć firmie w wynikach wyszukiwania, wartościowa treść może być udostępniana przez inne portale branżowe, dzięki czemu zyskasz wartościowe linki prowadzące do stron.
Po drugie – docierasz do większej grupy potencjalnych klientów. Twoja strona jest widoczna w wyszukiwarce, jesteś obecny w social mediach i możesz wybrać docelową grupę odbiorców.
Po trzecie – szybciej budujesz świadomość marki wśród klientów. Dzięki interakcjom na portalach społecznościowych oraz wysokiej jakości treści na stronie szybciej budujesz świadomość marki.
Artykuł sponsorowany dla http://efectownia.pl/