Lornetki reklamowe – ciekawe gadżety reklamowe dla aktywnych

Lornetki reklamowe – ciekawe gadżety reklamowe dla aktywnych

Gadżety reklamowe to często przedmioty bardzo uniwersalne, których używa prawie każdy, takie jak chociażby długopisy, kubki termiczne czy notatniki. W ostatnim czasie wzrosła zwłaszcza popularność gadżetów elektronicznych, takich jak pendrive’y oraz powerbanki. Warto jednak zauważyć, że czasami bardziej personalny, powiązany z zainteresowaniami obdarowywanych osób gadżet firmowy może spotkać się ze znacznie lepszym przyjęciem i zapaść głębiej w pamięć.

Nie każdy przedsiębiorca zdaje sobie zapewne sprawę z tego, na jak wielu rodzajach przedmiotów można umieścić swoje firmowe logo. Ciekawym przykładem są lornetki reklamowe, a więc urządzenia do oglądania rzeczy znajdujących się w dalszej odległości. Wbrew pozorom nie jest to coś całkowicie niszowego – takie lornetki mogą sprawdzić się w wielu przypadkach, które dokładnie omówimy poniżej.

Komu warto kupić lornetkę reklamową?

Będące przedmiotem tego materiału lornetki reklamowe mogą być ciekawym pomysłem na prezent dla pracowników lub klientów, jeśli działamy w branży związanej z survivalem, turystyką czy ogółem szeroko pojętym przebywaniem na łonie natury. Oczywiście, branża nie ma szczególnego znaczenia, jeśli znamy kogoś bliżej, ponieważ na przykład pracuje u nas od dłuższego czasu lub obsługujemy jego firmę od lat i wiemy, co może się spodobać dane osobie.

Wiedząc, że klient lubi tego typu gadżety, możemy mu je podarować nawet, jeśli nie mają nic wspólnego z branżą, w której działamy. Klient z pewnością doceni lepiej dopasowany do jego hobby prezent, a dzięki logo wygrawerowanemu na boku lornetki możemy mieć pewność, że nie zapomni, od kogo ją otrzymał.

Co oprócz lornetek?

Jeśli nie chcemy dawać komuś tylko lornetki reklamowej, a chcemy urozmaicić prezent jeszcze jednym lub dwoma dodatkowymi gadżetami, oto kilka pomysłów. Przede wszystkim małym i niedrogim, a miłym gadżetem będzie kompas. Może to być kompas pełnowymiarowy lub niewielki, umieszczony na przykład na breloku. Druga propozycja to latarka, na której również jak najbardziej można wygrawerować logo firmy. Jeśli obdarowywana osoba jest fanem przebywania blisko natury, z pewnością z latarki i kompasu się ucieszy.

W przypadku, gdy zależy nam na naprawdę wysokiej klasy prezencie, to do lornetki reklamowej można dołożyć na przykład dobre narzędzie wielofunkcyjne (one również dostępne są w wersji reklamowej). To ciekawy pomysł na przykład na prezent dla lojalnego od wielu lat klienta, czy też na prezent świąteczny lub urodzinowy dla świetnego pracownika, aby poczuł, że jego ciężka praca jest doceniana.

Dodaj komentarz